15‏/09‏/2007

صورتي في أولى اعدادي

الصورة دي وجدها أحد أصدقاء الدراسة القدامى و أرسلها لي بالإيميل ، و هي لفصلنا في أولى اعدادي بمدرسة أبوزهرة...
و هناك الكثير من الأشخاص الموجودين في الصورة لازالت لدي علاقة طيبة بهم، و البعض لا أتذكره ، و البعض لا أعرف مكانه الآن
و هناك جائزة مقدارها ربع جنيه مصري للشخص اللي يعرف أنا فين في الصورة ؟!

هناك 7 تعليقات:

غير معرف يقول...

انت الشخص المقبل على الحياة بدون مبرر المجاور لصاحبنا إيللي لابس نظارة المليان شوية

غير معرف يقول...

يعني رابع واحد في أول صف من اليمين جنب أبو نظارة

Ahmed Ossama يقول...

غلط يا وائل
حاول مرة أخرى!!!!

غير معرف يقول...

أول واحد في الصف الخلفي من اليمين
أبعت لي الربع جنيه بال دي إتش إل لو سمحت

Ahmed Ossama يقول...

فاز الباشمهندس فؤاد عمار بجائزة مالية قدرها ربع جنيه مصري سيتم تحويلها له بالبريد غير شاملة مصاريف النقل طبعا !!!
تمام يا باشمهندس فؤاد ، ما انت اللي مربيني على ايدك و عارفني من أيام ما كنت بالبس شورتات
ابنك البار
أحمد

غير معرف يقول...

واضح ان الشمس عندكم كانت شديدة اوي

غير معرف يقول...

واضح ان الشمس عندكم كانت شديدة اوي